Skänken

Tack för alla tips om mammakläder. Idag ska jag in en snabbis före jobbet och kika tänkte jag. Är tydligen en del rea dessutom på kläderna. Perfekt!!

Igår packade vi upp våran skänk som vi köpt på Jysk för halva priset och gissa vad!! Jo det fanns ingen bruksanvisning med. Och det var tusen skruvar och hundra olika plankor i alla möjliga storlekar.
Nog för att jag ofta har lätt för att se hur nått ska sättas ihop men även här fick jag lägga mig ganska snabbt.
Så det blir till att åka till Jysk och be att få en beskrivning på hur man gör. *ler*



Nu ska jag gå och käka lite frukost här innan jag ska göra mig klar å åka.


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vet inte ifall du känner nån av dom. Anna Larsson och Patrick Haga. (Patrick vet du iaf kanske), sen är det en som heter Tiina, Mia, Lena och Daniel.
Är så skoj när 4 i samma umgängeskrets ska ha inom loppet av 3 månader.
Hoppas du hittar lite kläder idag. Ska bege mig iväg till högskolan nu jag, inte så sugen när det verkar blr fin väder..men men..

Postat av: Linda

Vilken fin skänk! Synd bara på bruksanvisningen, hoppas Jysk kan skaka fram en åt er iallafall :D

2007-06-20 @ 10:04:57
Postat av: anki.

åh vilken fin skänk!! vi letar också en sån men hittar ingen bra.....
Hoppas du hittar nå bra kläder!!

2007-06-20 @ 19:05:58
URL: http://ankibjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback