40 dagar kvar

Tänk att idag är det bara 40 dagar kvar tills vi åker.....
Igår var jag och inhandla det mesta till vårat reseapotek. Så nu är vi en liten bit på väg med packningen iaf... =))
Jag längtar såååå efter att få åka iväg nu. Det ska bli skönt att komma i från allt ett tag och bara tänka på oss och ha det bra i solen!! Det kommer att bli en spännande resa på många olika vis... :-)
Nu ska jag ta och sluta drömma och ta mig tillbaka till verkligheten här igen...
Jobb som gäller ikväll...


Kommentarer
Postat av: Anna

Hääärligt!!! Dagarna går fort, får hoppas att de inte går lika snabbt förbi när ni väl är i Thailand =)

Postat av: therese

Så avis ska du veta vill oxå åka iväg behöver lite ny energi nu känner jag......ja det var skoj på dagis åkte mycket i pulka backen hahaha

2007-02-10 @ 17:14:06
URL: http://thessi66.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback