vila var det ja...

Det är trist att bara vara hemma och ingenting göra. Vila vila vila.....
Gråtmild är jag idag också.. men jag är superlycklig trots mina tårar. Det är glädjetårar!! Tårar över att ha en underbar pojkvän som säger så fina saker. Då kan man inte göra annat än å böla ju... *ler*

Imorgon är det åter dax att gå till sjukgymnasten. Så får vi se vad dem kan göra för mig. Känns som att jag måste ju börja få övningar så jag kan bygga upp muskulaturen igen.

Näe undrar om jag ska gå och ge mig på att bädda rent i sängen nu

Kommentarer
Postat av: Linda

Men hörru! Att bädda rent i sängen ser inte jag det som att vila! Ajabaja!!

2007-04-19 @ 14:00:22
Postat av: Tina

Ja jag vet... Men jag bäddade aldrig rent heller.. Hihi!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback