2 månader idag.. ;-)

Idag hade jag lite sovmorgon iaf och vaknade till när M klev upp men somnade sen om till 9:30. Skönt!!
Klev då upp o gjorde mig klar för en ny dag.
En ny dag som skulle börja med ett gynbesök. Mindre kul kanske men nödvändigt.
Fast det vette tusan om jag vart så mkt klokare. Jag vart typ tilldelad ännu mer hormoner för att försöka ställa allt tillrätta. Men ingen garanti på att det kommer att funka tyvärr...
Så jag vet inte riktigt än hur jag tänker göra. Är rädd att ställa till det "lilla bra" jag har nu... Nåja.. Jag får fundera lite till.
Men allt annat såg ju bra ut iaf.  *glad*

Sen så kom M hem på lunchen och hade med sig 3 röda rosor till mig. *love*
Vi har våran 2 månaders dag idag. ;-)
Ja fast egentligen så har det ju "vart vi" längre på sätt o vis. Men när vi var i sthlm på semester så bestämde vi att det var vi på allvar så det fick bli våran start på förhållandet.
Det har varit 2 underbara månader med min älskling och jag är såååå lycklig.
Allt känns så lätt i livet nu när jag har han vid min sida. Kommer ofta på mig med att le o smygkika på min prins. =) Och hur många ggr har man inte gått o trallat på jobbet. Trots att vädret utanför inte är det bästa.  Ja dem på jobbet har nog märkt stor skillnad på mig nu. En gladare Tina som har kommit till ro på nå vis.
Ja jag har verkligen hittat rätt nu känner jag.
Tina+Mattias = Sant

En mindre rolig grej som hänt idag är att min bil krånglar igen. Grrr!! Nu verkar det vara nått med styrservon på nå vis. *suckar djupt*
Så Mattias fick komma o hämta mig ikväll efter jobbet. Och min bil står i garaget så länge.
Ska kolla oljorna imorgon om den förhoppningsvis bara läcker lite. *hoppas*
Annars kan det bli dyrt. :-(

Imorgon så blir det iaf träning för mig igen. Då får man boxas lite igen. Skönt!!
Näe nu är det duschen som hägrar här.




Kommentarer
Postat av: Linda

Krångelbiiiiiil! Sällan du får problem med röda faran då :P

Grattis på 2 månaders dagen iallafall!

2006-09-27 @ 21:54:38
Postat av: Anna

Grattis till era 2 månader *ler*

Postat av: Nathers

Tråkigt med brumbrumbilen! :(

Grattis på er!

2006-09-29 @ 12:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback