en fin klänning tack

Mörkt ute = en trött Tina
Ja så är det för mig och för många fler I guess....
Dem senaste dagarna har det regnat och snöat i en stor del av landet. Uppåt i norr. Så snart kommer väl snön hitåt också.
En fördel är ju att det blir lite ljusare. =)

I fredags så var jag ner på stan efter jobbet och träffade Heidi. Vi gick omkring o kika i lite affärer. Heidi var ute efter en vinterjacka och hittade en efter lite om o men.
Jag var sugen på en klänning som jag sett en annan tjej på en blogg köpt. Den skulle finnas på H&M.
Och mkt riktigt så hittar jag på den, men det är bara det att en annan tjej står o håller i den sista och vägrar ju såklart hänga tillbaks den när hon ser att jag också suktar efter den. Hmm!! Nåja... får drömma mig vidare om den perfekta klänningen att ha på "Wallmans kvällen".
Lite fin vill man ju iaf vara. Kanske inte fullt så uppklädd som jag var på "Julgalan" sist... Men kul var det då iaf lär jag säga.. Hihi!!!!

Idag har jag varit o grattat lillebror som fyller 11 år idag. Grattis!!!
Storkillen!!! Han fick en plånbok av oss med pengar i. Han vart glad och sprang genast efter alla sina pengar och stoppade ner dem i plånboken. Och han var bra rik den där grabben. *ler*
Kul för han nu kan han köpa precis det han vill sen.

Följde med syrran o Jerker in till IKEA en sväng också. Jag inhandla lite julpapper och glödlampor.
Jag älskar omslagspapper i alla dess kulörer. Tycker det är sååå kul att slå in paket. Är man knäpp då??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback