Det händer saker... ;-)

Det var en lite jobbig dag känslomässigt i söndags kväll. Det kändes som att allt spelade mig ett spratt..
Jag grät som ett barn för att jag saknade min prins och kom sen på att jag faktiskt får träffa han igen o igen o igen. Så varför gråta?? Då kände jag mig bara fånig för att jag kände sådär så starkt tidigare. Så fånig att det slutade med att jag låg o skratta åt mig själv.
Nåja.. känslor o hormoner kan verkligen ställa till det ibland för en..

Men nu mår jag bara prima ballerina igen.... =)

Åkte till min prins igår efter att jag slutat jobbet och tvättat upp lite tvätt i tvättstugan.
Så härligt att få kramas igen.. *mys*

Imorse så klev jag upp med Mattias vid 7. Jag kände mig piggelin då nämligen.
Satt o kika på lite tv och vid datorn ett tag innan jag tog mig en dusch och åkte till ÖB en sväng.
Åkte sen hem till M och lagade mat tills han kom hem på lunch. Härlig känsla att få skämma bort nån sådär.. Och han gillade maten som tur var..*ler*

Och idag har vi bestämt en stor grej.. hihi!!
Här kommer det att bli stora förändringar snart i Tinas liv... Me like it!!!
Jag är sååå kär...

Och min bil verkar funka nu utan dyra bilreparationer.. *hoppas*

Nu ska jag ta o göra mig lite the för min onda mage här... So long!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åååhhh är det månne "flytta-ihop-grejer" som ska hända eller?!! Du får berätta sen! Kram i massor!

Postat av: Michaelailin

Very nice site!

2008-10-07 @ 13:21:29
URL: http://michaelailin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback