Värt att fira

Ja det är precis vad det är. Jag fick en löneförhöjning i en storlek som jag inte hade väntat mig och det är ju såklart värt att fira! :-)
Men jag får vänta till helgen med att fira då jag inte ska äta godsaker i veckorna....
Träningen rullar på och ett försök till bättre kosthållning pågår sen en månad tillbaka. Dock utan större uppoffringar och vågen går åt rätt håll och de överflödiga centimetrarna försvinner sakta men säkert. Det står ju inte på nu förrens jag ska gå omkring i bikini och denna gång vill jag känna mig någorlunda bekväm, men då lär man kämpa lite för det kommer ju inte av sig självt. ;-)
Men unna mig lite då och då det måste jag får att orka hålla motivationen uppe. :-)
En sak jag ska unna mig är en lördag i Stockholm med bl.a Syfestivalen nästa helg och det ser jag framemot. Då får jag unna mig lite tyger oxå. :-)
Det ska va gött och leva!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt med lönehöjningen, den är du värd!

2014-02-10 @ 14:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback