Tack Danmark!!

Nu är vi hemma igen efter härliga dagar i Danmark. Vädret har vi haft turen med oss. Soligt och varmt. Inte en droppe regn har jag fått på mig. Det har regnat på natten och en gång då vi satt i bilen på väg till Skagen. Men så fort vi klev ut så vände vädret. :-) Nångång lär man ha tur oxå. ;-)
Vi har spenderat ett par härliga dagar med släkten och firat Björns 30 årsdag på underbar camping.
Max har stortrivts med mina yngre killkusiner som har lekt, spelat fotboll och busat med honom med en energi av dess like. Han längtar redan efter Thomas och Jonas.

Legoland var en hit. Vi var där vid öppning och åkte hem när det var en kvart kvar innan åkattraktionerna skulle stänga. Trötta fötter men en otroligt rolig dag. Max var i himmelriket när han fick designa egna legogubbar. Vi slapp undan hemska köer och tog oss runt parken smidigt. Vilket ställe!!

Lökken var även det mysigt och så även våran tur till Skagen. Råbjerg mile som är som en öken mitt i ingenstans var lika häftigt att beskåda som förra gången.

Tysklandstripp vart det såklart oxå. Inhandla cider, öl, bacardi och annan sprit och massa godis. Detta myyyyycket billigare än i Sverige. :-))

Danmark blir det garanterat fler gånger. Max tjatar redan om att få åka tillbaka. Kanske man ska ta en tur dit i maj. :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback