En kickstart

Ja så var man igång igen med LCHF. Den här dagen har ju gått bra men har känt mig små hungrig till och från. Förmodligen får jag i mig för lite fett... Lär nog äta ett ägg till frukost imorgon. Turkisk yoghurt med en skvätt grädde i och lite blåbär står jag mig nog inte på alltför länge. Men ett ägg på det så är jag nog i fas sen. *ler*

Den här gången hoppas jag på att minst 7 kgs övervikt ska bort. Mer får också trilla av på köpet men jag lär sätta delmål. Och tro mig minst 7 kg måste bort och en massa centimetrar runt magen... Minst en 15-20 cm.
Så nu får vi se då. Lite träning på det här också så ska det väl gå vägen. :-)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Åh vad härligt d låter med en vår diet :) lycka till.

2011-01-18 @ 18:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback