Välkommen februari!!

Ja så kom vi lite närmare våren och sommaren. *ler*
Idag har jag varit föräldraledig som jag alltid är på onsdagar nu till och med hela april ut. Jag och Max har rått om varandra idag och spelat massa spel, lekt med piraterna och skeppet, lagat mat ihop och varit ute i den härliga solen. Kanoners!!
Nu är jag fylld med ny energi för att orka resten av veckan. 2 hela dagar. ;-)

Igår var vi til Storvik och fira svärmor som fyllde år med blommor och paket och inte att förglömma så hade ju Max också namnsdag. Det firades med ett litet paket.

Idag skulle Lia ha fyllt hela 16 år, känns konstigt att hon inte är ibland oss längre. :-(

Resten av februari då vad händer?

Tänkte försöka att besöka Borlänge syfestival och se om jag kan fynda nå skoj. :-)
Sen är det ju också Sthlm syfestival och ev så åker jag och Mattias ner på lördagen och bor på hotell och har det bra för oss själva och så går jag på syfestivalen på söndagen och Mattias får roa sig med nått annat medans.

Näe nu ska jag kíka på nått hotell....

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter ju verkligen som en god idé att komma iväg lite på tu man hand! Hoppas det går i lås o bom :-)



Sjukt orättvis värld vi lever i, hoppas hon fick en fin födelsedag där hon är nu.

Postat av: miian

Hej fina du!

Tänkte på dig innan idag när jag och Lowa begav oss hem till mamma efter jobbet för lite mormormys och mammamat.....tänkte så orättvist att du inte har din mamma kvar hos dig.

När man inte varit i din sits kan man inte ens förstå hur det GÅR att leva i den enorma förlusten..

så vill skicka dig massor av kramar!!!!!!

2011-02-03 @ 19:40:03
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback