Sjukstuga nr 1

Ja det är vad vi har här i vårat lilla hus. Jag vart ju som sagt magsjuk förra söndagen och jag var dålig länge med ett illamående som satt i så fort jag var uppe. Så det var soffläge på mig i stort sett hela tiden dessa dagar. Hade sen ledig helg fre-sön vilket var skönt.
Men på lördagskvällen var det igång igen och denna gång var det Max som kräkte ner hela sig och sängen. Och natten till måndag var det Mattias tur. Så det var bara till att Vabba med Max måndag och tisdag, och nu även imorgon.
Som att det inte var nog så vaknade Max natten till i måndags och var ledsen från och till hela tiden, anade öronen och så var det ju oxå. Så nu går han på pencillin igen i 1 vecka. Max blir hemma hela veckan, men jag kan troligtvis jobba fredag kväll och lördag dag/kväll som är tänkt på mitt schema. Mattias är på bättringsvägen och då får han Vabba på fredag. Jag har då inte jobbat på 2 veckor pga lediga dagar och sjukdom. Helt sjukt!
VAB-ruari var det nya namnet på Februari.....

Nu ska jag passa på att sy lite innan jag ska krypa ner i sängen och sova.


Kommentarer
Postat av: Linda

Usch va det är drygt när sjukdomarna löser av varandra... Nu håller vi tummarna för att ni får vara friska ett tag när det här gett sig!

Postat av: miian

usch vad drygt!

Krya på dig lille Max!!!!

Kramkram

2010-02-24 @ 21:46:01
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Linda

Stackars stackars er... krya på er och hoppas det går över snart!



Kram

2010-02-27 @ 10:12:11
URL: http://duojagovi.blogg.se/
Postat av: Idarada

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2012-07-06 @ 19:33:31
URL: http://idarada.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback