Lediga dagar

Ja nu har jag och Max 2 ledig dagar, eller en är ju redan avverkad idag.
Mattias är på konferans igen i 2 dagar, denna gång i Sthlm och jag har då tagit föräldraledigt, bla för att dagis inte öppnar förrens kl 06:30 och jag börjar kl 07:00 i Gävle. Det funkar inte tyvärr.
Så idag har vi myst hela dagen lång tillsammans. :-) Vi åkte och hämta mamma/mormor och sen åkte vi hem allihopa till syster Linda och hälsa på. Där vart vi bjuden på nybakt bröd. Mums!!

Vid 14-tiden åkte vi därifrån och skjutsade hem mamma/mormor för att sedan styra kosan mot Årsunda och hälsa på Susanne och lilla Ellen på 7 månader. Det var trevligt! Max börja leka på en gång med Ellens alla saker och kände sig som hemma där han. Många blöta pussar fick Max av hunden Sally oxå, vilket han bad om själv. Max vela inte åka hem sen utan sa att han vela stanna. Haha!!

Imorgon har vi inte så mkt inplanerat på fm, mer än några ärenden på stan. Vid 17-tiden är bjudna hem till Malin o Hugo, dit även Katarina och hennes lilla Thea ska komma. På tiden att jag får se underverket nu som hunnit bli på tok för gammal redan. Alltså tiden den rinner bara iväg.

På fredag ska jag jobba dag och slutar kl 15, sen är det ledigt i helgen igen. :-) Fast i helgen ska vi jobba härhemma istället, svida om till målare och måla trappen vit då vi förmodligen kommer att få hit mattläggare i veckan (ev måndag). Ska bli sååååå skönt att få det klart. :-)
Sen är det bara resten kvar. ;-)

Näe nu ska jag gå upp och lägga mig så jag orkar upp imöra .




Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv!! Trevligt med finbesök ju ;-)

Måla trappen ja.. hu och ve så tråkigt men va fräscht de kommer bli!

2010-02-04 @ 17:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback