Är det nu det händer?

Ja det kan man ju undra?
Dax för jobbvecka igen men inte vilken jobbvecka som helst, återstår nu bara 7 arbetsdagar för mig vad jag vet hittills.
Men imorgon efter lunch ska jag gå på arbetsintervju för en tjänst jag sökt på NFC inom föräldraförsäkringen. Så nu får ni hålla en tumme för mig att jag får en av tjänsterna de annonserat om. *hoppas*

Om inte så går jag mot arbetslöshet den 1 september, men jag är inte så vidare värst orolig faktiskt för att vara arbetslös. Jag tror och hoppas att jag ganska snart kommer att hitta ett jobb som passar mig och som jag kan trivas med.
Möjligheterna står framför mig, så ser jag på det hela iaf och då löser sig nog det mesta.
Men fråga mig igen om en sisådär 3-4 månader och jag fortfarande är arbetslös, då kanske självförtroendet har rasat i botten.

Så var med mig i tanken imorgon efter lunch. :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller mina tummar stenhårt för dig! Du har iaf helt rätt inställning!

Postat av: Linda

Rätt inställning du har! Du kan ju alltid satsa stenhårt på sömnaden under tiden! Jag får SÅ mkt beröm för de fina sakerna du skickade!!



Kram

2010-08-23 @ 11:12:57
URL: http://duojagovi.blogg.se/
Postat av: Jeeeenny

Håller en tumme stenhårt =)

2010-08-23 @ 16:00:04
Postat av: Heidi

Hoppas d gick vägen håller en tumme nu och hoppas på att den hjälper även i efterhand ;)

2010-08-23 @ 18:18:22
Postat av: Maria

Hoppas det gick bra idag, nu håller vi tummarna:-) Kram

2010-08-23 @ 21:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback