Idag Måndag är jag glad för att...

  • Jag hittat en pall på IKEA så Max kan vara mer delaktig i köket.
  • Jag snart ska ta tag i min träning och det lutar åt ett 4 eller 8-månaders kort på Parkbadet inkl gym/gruppträning och fritt badande.
  • Jag har en underbar sambo och son. Älskar er mest!!
  • Det inte regnar. :-)
  • Det inte är så långt kvar tills nästa tjejfest!!


Hittade detta tips om att göra Måndagslista inne hos
Nikita. Ta efter ni med och sprid glädje en måndag som ofta kan kännas ganska tung annars. :-)


Kommentarer
Postat av: Mattias

Love U 2!!! Låter bra det där med parkbadet för då kan vi bada en hel del i vinter också!

Postat av: Tess

härlig idé, kanske tar efter den nån dag ;)

bra att stanna upp ibland och känna efter allt man har att vara tacksam och glad för!

2009-09-21 @ 20:14:50
URL: http://leonita-nova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback