Update

Ja en ny säng vart det åt Max och ingen bättre sömnframgång för det... men men skam den som ger sig. Han tyckte iaf att det var jättekul med en ny säng och kom på fort hur man tar sig ur och i. Somnade bra i den med mig breve igår kväll oxå men sen var det ingen höjdare att vakna upp i den efter ett par timmar, så det slutade med en son sovandes breve oss inatt också. ;-)

Imorgon är det skoldax igen och en hel vecka med dagar till 17 väntar. Urk!!! Hoppas den går fort!!

Idag har jag haft mitt andra Gangstar-party och denna gång var det i Storvik. Nu vill jag ha fler partyn inbokade, så kom igen nu alla som är sugna på å klämma oh känna på kläderna . ;-)
Ska i veckan lägga in en till beställning som Max ska få. I Löv it!!!
Den 27 mars så släpps det 10 nyheter som är välvärda att boka ett party för. I promise!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback