Tävling om värdecheck hos Gangstar

Du kan nu vara med att tävla om en värdecheck hos Gangstar50 kr.
Enda kravet är att du utnyttjar den hos mig, du kan alltså inte använda den hos någon annan säljare eller på hemsidan.
Med värdinnerabatten (60-260 kr) som man får när man har ett party (för de som bor i närheten av Sandviken) och denna värdecheck så kan du ju handla med en rabatt som lägst på 110 kr upptill 310 kr billigare.
Eller om du väljer att handla direkt av mig så blir det ju oxå en liten rabatt, om än inte lika stor som när man har ett party då förstårs.
Så det innebär att även du som bor längre bort kan vara med att tävla då du kan handla direkt av mig, tyvärr kan du då inte få större rabatt än 50 kr då du inte kan ha ett party.
Passa på nu inför släppet av nyheterna den 27 mars!!!!



Jag tävlar om en värdecheck hos Gangstar i Tinas blogg.
Tävla HÄR du med!!!



Så vad ska du göra för att vara med och tävla??

Kopiera bilden + texten ovan och publicera i din blogg.
Du som inte har någon blogg kopierar texten och tipsar ett par st om tävlingen via mail.
Skriv sedan ditt namn, mail och bloggadress i en kommentar till detta inlägg,
Gå även in på Gangstar och kika och skriv sedan vilket plagg som är eran favorit.


Tävlingen avslutas den 27 mars kl 24:00
(vinnaren utses genom lottning)
Lycka till!



Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vill vara med och tävla!!!

Och som du säkert vet så är mössan med stjärnan min favorit, iallafall än så länge. :)

Postat av: Miian

Vilken underbar tävling!

Dock inte lönt att jag tävlar,eftersom jag det jag får i rabatt får jag lägga på frakt,så jag hoppas det är någon utav dina vänner som vinner och som kan beställa av dej och ha ett party!!!!

Har du nån info om nyheterna??

nyfiken



Kram

2009-03-12 @ 12:04:06
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag vill vara med och tävla, är så kär i southbaggy jeansen :) Tycker dock att det är svårt med storlekarna när det är "år"..

2009-03-12 @ 21:12:05
URL: http://sarisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback