Längtan

Satt precis och tittade på min sida på resdagboken.se och shit vad jag längtar efter att resa igen. Thailand here we comes!! Hmm ja när då och hur då?? Blir lite tajt att spara ihop resan tills nu i vinter. Blir ju mycket dyrare nu när Max får betala för sig också from 14 dec. Så det lutar kanske mer åt en resa i september till Mallis kanske eller Turkiet och sen spara ihop till Thailand efter det.
Lättare att spara ihop när vi båda jobbar sedan. Blir ju en del mer i kassan då mot vad det är nu för tiden.
Men resa det vill jag att vi ska göra ofta våran lilla familj. :-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jag längtar tillbaka med... kanske blir det en sväng för oss i vinter, hoppas det skulle kunna klaffa :)



Vill också resa mycket, även med barn sen.

2009-06-11 @ 21:28:20
Postat av: Heidi

Jag brukar ta lite ideèr från Airams blogg och ifrån kolhydrater i fokus men d finns ju massa forum och sånt.

Favorit är nog ungspannkakan med bacon och kålpuddingen man har bär till.

Just nu är jag rätt le alltihop blir lätt lite tjatigt tillslut,, chilliconcarne är helt oki också med sojabönor.

lycka till min vän.

2009-06-11 @ 22:26:27
Postat av: Linda

Ja visst längtar man till sol o värme o främmande land :) Speciellt med sånt här juni-väder..



Är Max bättre nu?!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback