Update

Dagarna går så fort och man hinner inte riktigt med allt man vill hinna ibland. Man önskar man kunde dela på sig och ha mer ork. :-)
Ja så vad har vi nu gjort sen vi kom hem??
I onsdags så var vi bara hemma och slappa och jag var så seg och trött, plockade en del med sakerna vi köpt.

I går torsdag så var jag o träffa Emma och gjorde ett skolarbete på bibblan. Sen lämna jag in cykeln på Team Sportia så dem hjälpte mig att sätta påbarncykelsits som jag köpt där. Alltid trevlig personal där!!!
Så då fick jag gå hem och sen åkte vi och handla en del barnmat och sen upp på stan igen och hämta cykeln. Jag och Max tog premiärcyklingen direkt och cyklade till Therese och Andreas och hälsade på, dem ska ju få sitt första barn på tisdag och jag hade handlat lite åt dem i Ullared som dem behövde.
Max gillade att sitta därbak, men jag tror att vi ska ta och byta till en dyrare modell på sitsen så man kan reglera lutningen lite, för i den här så satt han så framåtlutat på nå vis. Men han gillade att cykla. Men hjälmen är ingen höjdare att sätta på men det går det å. *ler*

Idag har jag och Max varit in till sjukhuset och hälsat på mamma, men först hämtade vi upp syster på Köpisparkeringen.
Sen åkte vi hem en sväng innan jag och Max åkte och hälsa på Linda F och hennes lilla Frida och alla andra barn såklart. Och här är jag nu. Idag orkar jag inge mer fara och flänga.

När jag kom hem nu så hade Mattias kompis varit förbi med våtrumstapet-prover. Så vi ska väl ta och bestämma oss för vad vi vill ha. Fanns faktiskt en hel del snyggt. Så får se vad det blir. Kommer förmodligen att börja nästa månad. Skönt när det är klart sen!!

Näe nu ska jag slänga mig i soffan en stund innan Bustrollet vaknar från sin sena middagsvila.

Håller tummen för er D och S och eran lilla son!!! Tänker på er!!


Kommentarer
Postat av: Miian

usch verkar va fler som har det jobbigt med sin bebis,hoppas det går bra för era vänner!

Ang gröten,jisses vilken rinnande sörja,det var iprincip omöjligt att mata Lowa med den suck

När det ändå va gratis kunde de väl varit bra grejer ;)

Hoppas ni får en mysig helg.kramis

Postat av: Anna

Låter som att du hunnit med en hel del skoj :)



Kram

2008-09-13 @ 00:05:21
URL: http://levinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback