Ullared hösten 2008

Ja så var nu hemma från shoppingparadiset Gekås. :-)
Ett antal tusenlappar fattigare men desto mer saker rikare. Hihi!!

Vart en hel del inhandlat och bilder/pris på en del av inköpen kommer längre ner här. Har inte kunnat fotat allt då jag bla glömde en påse i syrrans bil med vinterskor till mig. Och sen har jag såklart inte fotat julklappar och presenter jag köpt. Ja förrutom dem till Max då för han förstår inte så mkt än.

Resan ner gick bra, men vart stoppad av polis i sk Däckrazzia och dem kolla däcken och mätte lufttryck bla. Och där kom dem fram till att vi hade i stort sett punka på hjulet i bak och att vi lära åka till närmaste däckverkstad typ, men vi stannade på macken och då visade det sig att det var helt normalt med luft i däcket... ????...
Stugan var helt ok, men lite varmt bara. Men vi sov ju bara där i stort sett. Så tidigt på tisdagsmorgonen packade vi ihop och åkte och shoppa hela dagen lång. :-) Vi hann ju även med en sväng på kvällen innan, 1 timme typ och på det hinner man mycket. ;-)


Vinteroverall i strl 80 åt Max, 269:-


Fodrat regnställ strl 74/80, 169:-


On the peak-softshelljacka strl 86, 129:-


Fleeceunderställ strl 86/92, 49,95:-


On the peak-underställ, 39,95:-


Kavat vinterkänga 450:-
Gummistövel 49:-


Fuskpolo 19,95:-
Tjockare vinterhandskar 34,95:-
Dagisvante (tunnare) 29,95:-


Jeans 89,95/st


Huvtröjor 89,95/st


Body 29;95-34,95


Joggingbyxor 39,95:-
Kalsonger 16,95/2-pack


Mjukisbyxa strl 86, 29,95/st


Mjukisbyxa strl 92, 34,95/st


Pyjamaser 39.95/st


Blå halvziptröja 49,95:-
Grön ziptröja 29,35:- (rea)


Badbyxor med solskyddsfaktor 49,95:-
Tjockare strumpor 19,95/2-pack


On the peak-softshelljacka till mig, 179:-


Helsvart(dålig bild)kofta till mig, 99:-

Näe blä nu bara krånglar blogg.se med bildfunktionen och jag har varken ork eller tålamod just nu att sitta och hålla på med detta när det bara krånglar, så resten får ni se imorgon eller när jag får tid igen. Håll ut!!!




Kommentarer
Postat av: Tess

gud vad mycket fina grejor du hittat, måste oxå ta en tur till ullared snart ser jag!

Postat av: Anna

Värst va mkt bra grejer du shoppade, roligt!!



Kramis!

2008-09-10 @ 22:23:26
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Stina

Oj oj vad du har handlat, MÅSTE åka dit jag med, men kankse till våren när Matilda har hunnit växa på sig lite,känns onödigt nu när hon växer ur allt på en gång. Synd att inte påslakanet fanns =( men men. Kan vi inte boka in en dejt till nästa vecka? Kram

2008-09-10 @ 23:18:07
URL: http://stonies.blogg.se/
Postat av: therese

vad mycket grejer du hittat:)..väntar på fler bilder då hahah hör av dig om du har tid för en fika innan helgen kram

2008-09-11 @ 08:13:32
Postat av: Kristin

Vad mycket bra grejer du hittat!! Synd att det är sååå långt dit för mig :)

2008-09-11 @ 08:22:52
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja du fyndade bra mycket! :) Tycker det fortfarande är underligt med lufttrycket bara, inget pyser ut och har 2,2 bak sedan vi fyllde på det i Örebro på vägen ner. Ja ja, de ville väl skrämmas lite ;-)

2008-09-11 @ 09:32:36
Postat av: Mattias

Ser ni någon uteliggare/tiggare ute på stan sen så är det jag som försöker få ihop lite pengar nu när Tina har varit i Ullared! Nädå älskling du shoppade bra grejor precis som vanligt så du får dispans att åka fler gånger ;)

2008-09-11 @ 11:38:35
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Miian

åh massor med finfint!

Förstår dej,att det e jobbigt att slänga upp bilder!

Tyckte du de fanns mycket?

Det är nåt visst med den där butiken!

2008-09-11 @ 13:27:31
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Katarina

Blir bra sugen på att åka dit igen :)

En sån On the Peak jacka har jag oxå,fast jag köpte en Rosa!!! Är jätte nöjd med den :)

2008-09-11 @ 15:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback