Second hand

Klädförsäljningen gick sådär lär jag väl säga. Sålde bara för 515 kr. Det låter kanske mkt tycker nån men det är det inte med tanke på att jag hade med kläder för ett värde av 3200 kr.
Nåja skam den som ger sig heter det väl, det blir till att stå och sälja fler ggr.

Själv shoppa jag ett par höstskor åt Max av min bordsgranne, men tyvärr så kan inte Max ha skorna då han inte får på sig dem pga för hög fotrygg. Vart ju lika med dem andra skorna jag köpte åt han på Skopunkten. Men dem här kostade ju iaf bara 20 kr så jag är ju inte ruinerad. Haha!!
Sen vart det ett par till skor till sommarsemestern. Det var ett par Kavat-sandaler i strl 20 och dem såg sprillans nya ut och jag fick ge 30 kr för dem!!! Jisses vilket kap!!

Dem har även klädfärsäljning i Stensätra imorgon mellan 10-19 så jag funderar om jag ska ta mig en promenad dit med Max och checka läget. Kanske finns nå bra höstskor där och då är han ju iaf med och kan prova. *ler*

Näe nu är det soffläge som gäller här. Tired!!!

Kommentarer
Postat av: malin!!

Kavat är bästa skorna om han har knubbiga fötter som hugo när dom är små,, så sattsa på såna till vinten. kram

2008-09-28 @ 21:04:41
Postat av: malin!!

Kavat är bästa skorna om han har knubbiga fötter som hugo när dom är små,, så sattsa på såna till vinten. kram

2008-09-28 @ 21:05:16
Postat av: anki.

haha jag kom inte ens upp i 200 kr jag.

Men jag fick köpa de där strumppåsarna av din bordsgranne för 10 kr (eg fick jag gratis). Det var iaf 20 par användbara dagisstrumpor & 4 par vantar. Vilket kap va ;)

Ebba gillade kavatskorna jag köpte iaf!

Postat av: Miian

skam den som ger sig ;)

Jag fyndade en overall nyss på tradera för 47kronor till Lowa,en slit&släng overall,man får ju passa på när tillfälle ges ;)

Hoppas dagen är bra hos er,här skiner sooolen så nu ska vi bege oss ut och gunga lite ;)

Kramis

2008-09-29 @ 13:58:28
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback