Så duktig så!!

Ja Max gjorde sin mamma och pappa paffa inatt. Han sov hela natten i sin säng!!
Max kom i säng senare än vanligt igår och var lite svårsövd (vill bara sitta hela tiden) men strax efter 21 somna han iaf och vaknade sen efter ca 30-40 minuter precis som han brukar men somna om på en gång.
Nästa gång vi hörde från han var vid 04-tiden inatt och då gick jag in för han smågnydde men han sov så jag gick och la mig igen. Nästa gång han hörde av sig igen var kl 05. Men han sov fortfarande!! Sen vid 06 då vaknade han till och vela upp ur sin säng så han fick komma in till oss och då var han tokpigg. Hjälp!!
Men efter ca 20 minuter så somnade han en stund igen och vaknade sen kl 07:30 och då klev Max och Mattias upp och jag sov vidare till hela kl 10... :-)

Så vi är såååå nöjda med natten!!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh vilken duktig kille!!!

Kanske kommer det att vända snart :)

Ha en skön Lördag!

Kram katarina

2008-09-13 @ 13:37:48
Postat av: Linda

Men va skönt!! Hoppas det fortsätter lika bra nu :)

2008-09-13 @ 16:23:56
Postat av: Linda

Åh vad skönt att ni fått sova hela natten! Samma här faktiskt! Från 19-06.40 sov han! Great!



Tack för alla bilder! det måste tagit tiiiiid! men glad att få se allt fint du köpt!! INgen ide att åka dit utan några tusen förstår jag... gud va mycket fint.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback