Ny vecka

Ja så var det en ny vecka och det innebär självstudievecka. Idag har jag varit in till högskolan och haft grupparbete. Vi skulle skriva om Handelsbanken och vi vart faktiskt klara idag. Nice!! Så imorgon återstår det ett arbete om Folksam, hoppas det går lika fort också. Annars har vi även onsdagen till vårt förfogande.
Om inte så tar nog jag med mig Max in till Gävle ändå på onsdag, ska ju möta upp en tjej som ska lämna kurslitteratur till mig. Har haft turen att få tag på alla böcker utom en begagnad och det känns Great!!!
Så kan jag och Max strosa på stan sedan eller hitta på nå skoj med nån....

Det är även lite prat om att åka till ULLARED på måndag nästa vecka. Syrran och hennes man funderade på det och jag är sugen på det också då jag är ute efter massa grejjer till Max, speciellt leksaker och där kan man fynda till halva priset mot i leksaksaffärerna.
Isåfall åker vi på Måndag och sover över i en stuga och sen åker vi hem på Tisdagen. Saknar Max redan.. Haha!!!
Nån som är sugen på å hänga med?? Har en plats över i bilen och i stugan. ;-)

Max sover gott däruppe nu men det var en pärs att få han att somna. Han har ju kommit på hur man sätter sig upp från liggande och så fort jag la han på kudden så satt han sig upp och så höll vi på läääänge. Tillslut fick Mattias komma upp och ta över och då gick det efter ett tag. *ler*
Max har äran att sova i våran säng nu när han är sjukling och inatt sov han såååå bra. Lovely!!!

Näe nu ska jag gå och mysa och sen göra kväller!!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jasså Ullared,, Jag och Sandra ska nog försöka få en plats på en buss som går i Oktober har vi snackat om.

Ja du får åka in och fynda före oss och komma med lite tips sedan då =O),, Kram H

2008-09-02 @ 07:58:36
Postat av: Miian

Åh ja på fredag bär det av,man tjänar in så sjukt mycket pengar på julklappar och kläder om man åker dit.

vi har sju som fyller år och 6barn att köpa julklappar till i december så det måste till en ullaredsresa!

Ska köpa vinterkläder,regnställ och kläder i 2-3 storlekar framåt till lillan.

sååå nice!

Ha en underbar dag*!kram

Postat av: therese

ååå du har inte lust att köpa 2st till snutte filtar till mig då??? och om jag kommer på nåt mer???kram

2008-09-02 @ 10:53:11
URL: http://thessi66
Postat av: Linda

Ullared låter ju nice. Kläder kan man fynda också =) har jag hört. Själv har jag inte varit där på 10 år... =(



Ha en bra dag!



Kram

2008-09-02 @ 13:28:28
URL: http://majsanfilosoferar.webblogg.se/
Postat av: Tess

åh, jag vill oxå till ullared!

2008-09-02 @ 18:08:13
URL: http://leonitanova.blogg.se/
Postat av: Anna

2008-09-03 @ 21:45:45
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Anna

Hallå där! Va skoj med en tripp till Ullared :)



Har ju aldrig vart där jag men nån gång ska det bli av :) Kan tyvärr inte följa med då jag jobbar både måndag och tisdag men det vore skoj! Nåja...det får bli en annan gång som sagt



Kramen!

2008-09-03 @ 21:47:07
URL: http://levinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback