Max och mammadag

Idag har jag och Max varit ute på lite egna upptåg. Jag skulle ju åka in och hämta kurslitteratur som jag skulle få köpa begagnat av en tjej, men den som hade med sig böckerna hörde av sig senare än jag trott så vi kom inte iväg förrens vid en 11:30. Mötte sen upp Systeryster på IKEA där vi åt lite mat/fikade och Max han charmade en hel del därinne. Gofisen!!
Sen strosade vi på Köpis lite men det vart ingenting handlat då jag håller mig tills vi är i ULLARED på måndag. Då är det en hel del som ska shoppas. Skoj!!!

Idag har Max varit ganska trött och klängig, men det hör väl till när dem är sjuka och sovit dåligt. Ikväll har vi satt ihop hans hylla som vi köpte till han och det vart jättebra!! Nu sover Max, men vi får se hur länge till. *ler*

Har även fått ut en del auktioner på
Tradera 
Men har en hel del mer kläder kvar att lägga ut. Men det får vänta lite.

Nu ska jag kika på hotell i Stockholm, då vi förmodligen ska åka dit ibörjan på Oktober en helg. Skoj!!!


Jag och Max i nya sängen

Kommentarer
Postat av: Linda

Mys med en weekend, får jag plats nånstans? ;)

2008-09-03 @ 21:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback