Måndag

Ja så var dagen till ända och en av redovisningarna den här veckan är över. Thank good!!!
Bara en kvar imöra. Urk på burk!! Hatar verkligen sånt men det är väl saker man måste genomlida tyvärr.

Skoldagen gick bra idag, men trött och ovan att sitta stilla igen såklart.
Skyndade hemåt och in och handla lite snabbt innan man fick komma hem och pussa på Gobiten.
Han blir så glad när man kommer hem och har varit borta. Älskar dig så!!

Max är fortfarande knölig att natta då han bara ska sitta upp hela tiden fast han är dödstrött. Undrar när han ska förstå att det är skönt att sova och ingenting som är farligt????

Imorgon ska de flesta i klassen ut och äta tillsammans men jag hoppar över det då jag känner jag inte har lust och så vill jag hem efter en lång dag i skolan. Så jag får vara tråkig den här gången tyvärr....

Är det förresten nån som har nå bra förslag på maträtter att äta under veckan??? Fantasin är noll just nu och det är såååå trist att komma på varje dag vad man ska äta. Så hjälp tack!!

Kommentarer
Postat av: Miian

HAHA vilken underbar fråga i bloggen,det vanliga bekymmret här hemma,så jag hoppas du får massor med bra förslag jag kan sno ;)



Ang regnskyddet har jag samma bekymmer,har du köpt det som hör till?

Jag har ett universalskydd som jag tror jag köpt på ullared eller nåt och det passar inte alls,sen har nog min syster ett hon köpt på babyproffsen,som hör till vagnen och det har jag för mig passar perfekt.får ta tag i den biten,så tack för du påminde mig...snart kommer det väl regn och rusk även här förnekar in i det sista



hoppas Max snart kommer på hur sköööönt det är att sova,han sover väl inte så mycket på dagarna heller?

Lowa sover max en timme på dagen,men är ruggigt trött mellan 17-19tiden sen däckar hon på direkten.

kramis

Postat av: Linda

Ja för mig krockar det ju med J's jobbtider, som vanligt :(



Mat... tja....

Pasta carbonara

Paj av något slag

Egen pizza alt. tortillapizza

Egengjord hamburgartallrik

Kyckling ris och currysås

Thaiwok (åt jag idag) m. ris eller nudlar

Kasslergratäng

Kotletter i ugn

Chili con carne

Kebabgryta m. ris

Ostfyllda kycklingfiléer, klyftpotatis

Lax i ugn med kall sås, pasta el. potatis

Vegetarisk lasagne

Kålpudding ;-)

Ugnspannkaka med bacon och äppelbitar i

Matiga soppor med bröd och gott pålägg (sallad, mozarella)



behöver jag fortsätta? ;-P

2008-09-15 @ 21:10:58
Postat av: Linda

okey, kör några till..



Kycklinggryta

Köttgryta

Lövbiffsrullader (fyllda med någon smaksatt färskost ni gillar)

Ugnstekt falukorv m. mos

Korvstroganoff

Chicken au vin

Baconrullar (köttfärsrullar inlindade i bacon)

Enchiladas

Flygande Jakob

Hawaii kassler

Köttfärslimpa

Kycklingspett med tzatziki

2008-09-15 @ 21:18:02
Postat av: Anonym

Jamen jag slutar 13.30 på fredag så då skulle jag ju kunna komma en sväng då. Ska till Anki å hälsa på på eftermiddagen/kvällen sen :)



kramis!

2008-09-15 @ 21:41:45
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Kristin

Vi ska äta kycklingwok här idag så det blir mitt tips. Nova är också kanske knölig att natta, det tar oftast lång tid innan hon kommer till ro.

2008-09-16 @ 15:23:38
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback