Klädförsäljning

Nu på Söndag så är det Klädbytardag i Kungsgårdens sporthall kl 10-14 och jag har bokat ett bord där så nu ska förhoppningsvis en massa av Max urväxta kläder säljas. Och det är en hel del det!!! Och mkt som knappt är använt. Så hoppas det köps en del. *ler*

Tänkte höra med mina vänner och bloggvänner om det är nån som  är intresserad av att köpa vinterhandskar till sitt barn??
Har nämligen 2 par Hestra-vantar utan tumme i strl 0 att sälja.
Det ena paret är rött/svart och är helt oanvända och det andra paret är Beige/svart och är mycket sparsamt använda.


Nypris är 199 kr och säljs bla på sportaffärerna.
Jag tar isåfall 140 kr för det röda oanvända paret och 100 kr för det beige:a paret.
Dem är jättevarma och sköna och snygga och lätta att sätta på iaf. Tänkte bara ge er chansen innan jag ställer mig och säljer på Söndag.
Intresserad??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback