Jakten på sommarkläder

Idag har det varit fullt ös sen jag klev upp och ändå har vi inte hunnit allt vi skulle idag. Haha!!

Det började med lite extra sovmorgon för min del så vid 9 klev jag upp. Härligt!!
Sen lära vi in till Gävle och hämta ut konsertbiljetter som skulle säljas vidare (invecklad historia), så mamma kom väldigt lägligt och vela passa Maxen medans vi åkte.

Mattias släppte av mig på Köpis där jag skulle bege mig på jakt efter "tossor" och sommarkläder. Inget av det var vidare enkelt att hitta. Men tillslut så hitta vi "tossor", dyra men förhoppningvis sköna av märket Lindeberg.
Sommarkläder fick jag fråga personalen om dem hade på lagret och dem var så snälla och plockade fram lite till mig.
På Lindex var dem snällast och där känner jag hon som gjorde det så det vart en riktigt fin rabatt på alla kläder. Typ 29,50 för det mesta. Även solskyddskläder!!! Ska lägga upp bilder sen på inköpen, men det får bli lite senare.
Hitta iaf massa sommarkläder så nu har Max så han klarar sig förhoppningsvis.

Sen hem och avlösa mamma och det hade gått så bra så för dem. :-)
Sen gick Max och Mattias iväg en sväng till hans jobb och jag satte mig vid datorn och skrev på uppgiften om "Familjen Svensson" så nu har jag halva den klar iaf. Pust!!

Sen var det matlagningsdax och sen stack Mattias på träning och jag och Max fick besök av svärmor/farmor.
Sen var det ju läggdags för Lilleman och han var så trött så och var ganska kinkig, men efter lite välling i sängen vände han på sig och i stort sett bara somnade efter lite pill här och där.
Gud så skönt det var!!!! Det händer inte ofta att han bara somnar sådär, vi brukar få sitta med han allt från 10- 60 minuter varje kväll innan han somnar.

Så här sitter jag nu och tar igen mig efter den hektiska dagen. Hihi!!

Imorgon ska jag och Max på badhuset med Malin och Hugo. Ska bli skoj och se hur Max reagerar första gången på badhuset. *ler*
Måste ta och packa till det också kom jag på nu. Men jag tar nog det imorgon. Nu vill jag bara njuta av lugnet.
Imorgon ska jag förresten på smyckesparty också hos Katarina ute i Bergby. Ska bli skoj!!

Näe nu ska jag ta och kika vidare här i bloggar och sen slänga mig i soffan.

Kommentarer
Postat av: Bondbrud

Så bra att du fick tag i sommarkläder och billigt dessutom!

Men hade du inte en soldräkt redan??

2008-09-25 @ 20:32:58
Postat av: Tina

Bondbrud// Jo jag har en soldräkt men när jag fick köpa en sprillans ny för 29,50 då kunde jag inte låta bli att köpa den. Får ju desto mer för den om jag skulle sälja begagnat sen. Hihi!!

Sen kan det vara bra att ha två att variera mellan så dem hinner torka.

Postat av: Anonym

Skoj att ni kommer iväg till badhuset nu! Ett tips är ju att det varje vardag är simskola till ca 13.00 och då kan man inte bada i den övningsbassängen,då återstår ju mest bara Mamma Mu bassängen, men ni kanske inte går förrän efter den tiden ändå. Hoppas det blir roligt, simma på!!

2008-09-25 @ 21:46:39
Postat av: Maria

Konstigt, namnet försvann... men det var alltså Maria som skrev innan...

2008-09-25 @ 21:47:40
Postat av: Kristin

Vilken tur du hade med sommarkläderna! Spännande att få höra hur det gick på badet!

2008-09-26 @ 15:55:32
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh gud va skoj med resa! Längtar tills vi också åker nånstans =) nrä det nu blir =)



Kram

2008-09-26 @ 20:07:06
URL: http://majsanfilosoferar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback