Härligt ledig!!!

En skön härlig ledig dag har vi haft hela familjen idag. :-)
Max har sovit kanonbra inatt mellan oss, fast då har han ju haft sin strulperiod på kvällen istället och igår somna han inte på riktigt förrens kl var 21:30, men sen har han sovit gott. 07:15 vakna han och vela upp idag.

Nu sitter han inne i sitt rum och leker medans jag får blogga lite. Han är riktigt duktig på att leka själv faktiskt.
Imorse fixade vil till i Max rum så nu ser det rätt ok ut, vi ska upp med lite hyllor och tavlor på väggarna bara, men det väntar vi med tills jag varit på Ullared, jag kanske hittar nå fint där också. :-)
Så bilder kommer sedan på hans rum. Håll ut!!

Vi har varit en sväng på återvinningen idag och sen åkte vi upp på stan och käka mat och hälsa på i Max farmors väskaffär. Därifrån kom vi med lite nya väskor, bla till Max. Bra att ha vid dagisstarten. 

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Trevligt! Skönt o ha lite tid åt den lilla familjen förstår jag :D

2008-09-04 @ 17:26:03
Postat av: Miian

heeej =)

lovar lägga upp alla ullaredsfynden imorgon,eller lördag..

vi åker bara över dan,har 2½ timme dit bara =)

Natti =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback