Älskade unge!!

Alldeles nyss var det en liten kille härhemma som nästan var till salu väldigt billigt. Haha!!! Jisses vad han testade mig idag lilleman. Pust!! Och det känns som att det inte kommer att vara sista gången heller. ;-)
Sen var mitt tålamod inte heller det största efter en natt med mycket lite sömn pga Lilleman som prompt skulle vara vaken 2 timmar i natt och grina om vartannat då han spottade ut nappen.
Och nu så fick han för sig att han inte skulle sova tupplur och bara skulle sätta sig upp i vagnen och slänga i väg nappen 100 mil. Så vi hade en liten kamp härhemma och tro mig jag vann tillslut och Lilleman tog sitt förnuft tillfånga och förstod att han var trött och slocknade på 2 sekunder typ.
Envisa lilla du!!!

Känner att jag även lär skriva om de gånger det är jobbigt så man inte målar upp för folk att det är en dans på rosor att ha barn för det är det absolut inte. Vissa stunder vill man bara rymma. Haha!!
Men som tur är så går det ju över lika fort och nu när han kommer att vakna igen och man ser hur glad han blir över att se en och vill kramas så är allt som bortblåst. Hihi!!!

Älskade unge är så glad att du är just våran!!!!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vi hade ocskå ett litet "monster" här hemma imorse som skulle kliva upp 5 och sen har hela morgonen varit gnällig eftersom hon var trött men inte ville hon sova. Jaja nu ligger hon iallafall och sussar sött så jag hoppas jag har min glada Nova tillbaka när hon vaknar :) kram

Postat av: Anna

Hej hopp!!



Har beställt smyckestillbehör på lite olika internetsajter och knåpat ihop några halsband, superoligt!



Ja synd att du inte hade en tös på sisådär 5-6 år...hihi!



Kramen!

2008-09-30 @ 19:59:07
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Nä nån rosdans är det inte!! Men man får ju belöning varje dag i form av leenden, kramar och blöta pussar! det är underbart! men det kan vara en prövning emellanåt. pust.



Hoppas ni får sova bättre inatt.



Kram

2008-09-30 @ 20:12:12
URL: http://majsanfilosoferar.webblogg.se/
Postat av: Tess

vi skaffade pass alla 3 =)

det var jättelätt att skaffa till noah, gå bara till polisen med max och hans pappa (om ni nu har delad vårdnad), sen får ni fylla i ett papper med hans uppgifter som vårdnadshavarna måste skriva under. (ta med era legitimationer oxå) sen tar de kort på barnet och sen e det klart, för oss tar det bara en vecka innan vi får hämta ut det =) ni behöver alltså inte ta med någonting annat! kram

2008-10-01 @ 19:12:46
URL: http://leonitanova.blogg.se/
Postat av: anki.

Måndagar & onsdagar. Brukar alltid sjunga en stund kl 11 där också..men nu är hon som har det borta så det är bara lek.

Kanske kan följa med er nån gång om ni ska dit? Är lite feg å gå själv jag =)

2008-10-02 @ 10:07:37
URL: http://ankibjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback