Ishallen

Idag har Max varit i ishallen för första gången. Jag och han tog en promenad till Jernvallen och skulle kolla på Mattias som spelade rinkbandycup med jobbet.
Men vi tog oss aldrig upp till cafeterian där man kunde sitta och kolla i värmen för hissen var nämligen trasig.
Så vi fick gå in i hallen, där fanns en liten ramp upp så vi kunde sätta oss på läktaren.

Max skötte sig som vanligt och vart matchens lilla maskot. Speakern berättade för alla att Max var där för att kolla på sin pappa. Det var nämligen så att speakern jobbat med Mattias förut så hon kände igen oss. :-)

Efter matchen så knatade vi hemåt igen jag och Max. Så idag har jag fått mig en rejäl långpromenad. Skönt!!
Sen har vi vart och handlat massa gotta tills imorgon då vi får besök.

Nu inväntar vi Max farmor som ska komma och hälsa på en sväng och sen efter det blir det soffläge för oss allihopa. :-)
Har ju vart vaken sen 7 imorse då Max fick mat. Han somna ju såklart om men inte jag. Han sov till 10 han sömntutan. ;-)

Näe nu ska jag slänga mig i soffan!!!
Ha en skön fredagskväll!!

Kommentarer
Postat av: thessan

Hej gumman
hade du ringt igår jag försökte ringa upp men det var upptaget...kanske var för att ni skulle till ishallen??kram

Postat av: Leifmolly

Hello! Very interesting and professional site.

2008-09-30 @ 11:56:19
URL: http://leifmolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback