Typiskt

Ja när man för en gång skull är laddad för träning ja då är passet inställt. Skulle ha tränat vattengympa idag kl 18 men fick precis ett mail om att det var inställt pga sjukdom. Trist!!
Nåja jag får ta och kika efter en ny dag istället.

Har precis gett Lilleman lite välling på prov, men han gillar det inte så vidare värst. Han fick bara i sig 20 ml. Med nappen vela han inte ha så jag böt ut till pipen istället och den gillar han bättre. Men det är bara till att prova igen och igen och igen så kanske det går helt plötsligt. :-)

I natt sov han i sin säng till kl 03 sen han har bråkat med mig en hel del i natt och kinkat men ändå varit supertrött och velat sova. Att det ska vara så svårt att bara hänga på sömnen och slappna av och sova?? Haha!!!
Idag har han iaf efter lite om och men sovit i sin säng i 45 minuter. Han måste vänja sig med sängen mera så kansk ehan sover bättre i den på natten. Busungen!!

Näe nu ska jag gå och göra Max sällskap i soffan och busa lite.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men då... men de går ju fler tåg!

2008-06-10 @ 19:58:15
Postat av: Kristin

Ja det är svårt det där med sömn och mat för vår del med. Men det är bara att ge det tid så blir det säkert bättre. Nova har blivit riktigt duktig med att äta välling nu så det känns skönt med små framsteg ibland :) Hoppas ni har en bra dag!

Postat av: Marina

Blanda i lite ersättning i vällingen så går det säkert mycket bättre, det gjorde jag när min dotter skulle vänja sig. Nu blir hon helt tokig när hon ser vällingflaskan :-). Jag köpte färdigblandad ersättning på tetra, den håller två dygn öppna i kylen och hon vande sig innan andra tetran var slut.



//Marina

2008-06-11 @ 21:38:48
URL: http://marinasblogg.wesstrom.se
Postat av: Marina

Evelin hade heller aldrig druckit ersättning innan hon fick välling, ersättningen är lite sötare och rinnigare därför fungerade det med vällingen när jag blandade i lite sånt. Man kanske kan blanda med bröstmjölk också men då måste man ju pumpa ur först.



//Marina

2008-06-12 @ 09:49:01
URL: http://marinasblogg.wesstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback