Natt 5 och 6

Ja nu har jag inte uppdaterat på ett tag igen.
Hur går det härhemma med sömnen kanske en del undrar??
Jodå det går sakta men säkert framåt iaf. :-)
Iförrgår fick vi springa mycket igen, men han är mer nöjd att ligga i sin säng nu och somnar om fort.

Inatt var en drömnatt nästan. Hihi!!
Han la sig kl 19:45 och behövde inte lyfta upp han en enda gång utan han somnade nöjt i sin säng och jag fick sitta brevid och sen vakna han kl 20:50, sen kl 21:30 och sen kl 22:40 men sen dröjde det ända till kl 03:30 innan han vakna för att somna om igen, sen var kl 06:45 och då hörde jag han låg och prata för sig själv därinne. Gullgubben!!
Så nog går det framåt allt och det är en utvilad mamma som skriver detta. :-)

Igår fick vi besök av Pelle och Anna-Linda. Dem stannade till här på väg hem till Stockholm. Var trevligt att träffa dem.
Vi åt gott och spelade boccia bla och så kikade vi på EM-finalen såklart.
Max fick en sommarpresent av dem. Ett par jättefina jeanshängselbyxor och en body till det. Supertack!!! Dem kommer väl till pass i höst/vinter.



Nu har ju Mattias gått hem på semester och ska nu vara hemma tills början på november så det känns toppen det!!
Nu är det dax för frukost här!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Gud va kul att det går bra!! Ni har verkligne varit duktiga! Jag vet att jag skrivit det förut... men det är f-n inte lätt att genomföra såna här saker o många skiter idet... så klappa er själva på axeln. Ni har gjort så att det kommer bli lättare för er o Max i framtiden (tror jag) =)

Postat av: Tess

härligt att vara lediga alla tre!

och att det går bättre och bättre med sömnen!

2008-06-30 @ 10:13:42
URL: http://leonitanova.blogg.se/
Postat av: Maria

Hallå där! Det var ett tag sen! Härligt att läsa att det går framåt med sovningen! =) Du, visst har väl du en sån där Electrolux dammsugare med skaft och handdammsugare i ett? Hur funkar den, suger den bra? Du kan väl skicka ett mail och berätta? Mvh / Maria

2008-06-30 @ 11:33:33
Postat av: Miian

Det går mot ljusare tider!

Duktiga MAX!!!!!

Gött att ni är långlediga nu tillsammans och kan hjälpas åt med allt!

Hoppas solen kommer även till er,ett högtryck smyger sig på i skåneland nu!

Jippie!

KRam

2008-06-30 @ 14:25:34
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Tina

Maria/// Hejsan!! Ja det var ett tag sen. Hoppas allt är bra med er!!

Ja jag har en sån dammsugare och jag är nöjd med den. Nackdelen är att den inte kommer under soffan och andra lägre möbler. Men jag tycker den suger bra och är underbar att bara ta fram när man behöver dammsuga av lite snabbt. Jag dammsuger då mer nu än förut iaf.

2008-06-30 @ 17:21:12
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback