Hottie hottie!!

Ja det är precis vad det har varit nu i ett par dagar och mer lär det bli enligt väderrapporten jag såg. Nice!!
Men för min del har det blivit mest skuggan med Max. Men det får gå det å.

Lillkillen har fått röda prickar över hela magen och bröstet och även en del på ryggen..???... Funderar om det är nått han ätit, men vad?? Har iofs introducerat kött men det är man väl sällan allergisk mot??
Eller är det värmeutslag?? Men då borde dem ju gå bort helt efter ett tag??

Ja Max har invigt shorts och även bara fått haft blöja på sig om dagarna. För varmt för han annars.
Dessutom är han i en riktigt gnällig fas nu och skriker rätt ut mest hela dagarna. Inte så mkt gråt utan mest "här är jag"-skrik och "jag vill sysselsättas hela tiden"- skrik. Så man är rätt slut efter en dag. Han är dessutom svårsomnad nu både dagtid och kvällstid. Fast han är supertrött kämpar han emot in i det sista.
Men nu sover han äntligen ordentligt efter en nattning som påbörjades vid 20:30 tiden.
Men vem har sagt att det ska va lätt att ha barn?? ;-)
Mitt upp i allt detta skrikande och gormande så kan jag inte låta bli att skratta åt han. Han vet så väl hur han ska göra för att få som han vill. Busen!!!
Älskade unge!!!


Imorgon blir det till att åka 15 mil till Uppsala där mamma ska göra en undersökning för att se om hon kan opereras för fistelgången eller om det är för tidigt.
Sjukt att dem inte kan göra sånna undersökningar i Gävle!!

Näe nu ska jag hoppa upp i sängen och sova lite innan Lilleman vaknar igen.
Denna eviga kamp om att få så mkt sömn som möjligt. ;-)

Natti natt!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du får lite sömn iallafall! Ska snart kvarta in jag med, vi synes imorgon! Puss o kram :-D

2008-06-02 @ 23:27:04
Postat av: SophieMaria

Charlie fick också prickar så där på magen, upp mot halsen och armarna. Det var värmeutslag, hans försvann efter han hade sovit en natt. Är iof väldigt svalt och skönt i hans sovrum. Man kan om man vill smörja in med kylbalsam. Finns på apoteket.

2008-06-03 @ 06:37:25
Postat av: Miss Gallery

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback