En hårig sak är född

Ja ett stort Grattis till min syster och hennes man till deras lilla valp som dem numer är stolta ägare åt.
Hoppas ni får bra pli på han så jag vågar mig dit och hälsa på. Haha!!!

Igår gjorde jag ett försök att lägga Max i sin säng men han vart helt hysterisk efter ett tag så det var bara att ta upp han igen. Efter lite om och men fick Mattias han att somna i famnen vid en 20 och la ner han i sin säng. Där sov han, men vaknade till lite smått hela tiden fram tills klockan var 01. Då orkade jag inte hålla på att söva om han mer så då fick han komma över til oss och få mat och sen sov han till 05, men somnade snabbt om igen till kl 06. Då var det matdax igen och sen sov vi vidare till 07:45. Då var det morgon!!!

Har nu dragit in Max spjälsäng i hans rum. Så ska han få sova sina tupplurer där idag och ikväll ska vi prova lägga han i eget rum. Får se hur mkt vi får kuta upp i natt då... Snark!!!

Nu ska jag ta och roa min son här!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jasså har de skaffat hund, va gooosigt :)



Själv är jag hundvakt hela dagen idag, riktigt mysigt :)



Tack för Rusta-tipset, hade sett att de hade rea på mattorna när jag var hemma hos mamma efter jobbet.



kram!

Postat av: Linda

Lycka till i tvälingen

2008-06-13 @ 10:20:52
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Theos mamma

Jag tror säkert det kommer bli bra med eget rum. Theo vaknar inte alls de där småstunderna under natten sedan han flyttade in i sitt rum, fungerar kanon för oss alla. Håller tummarna för er!!!

2008-06-13 @ 12:12:30
Postat av: Linda

Jag hoppas det går bra med nattningen =) prova om det hjälper att någon av ser sitter bredvid på en stol el så... utan att prata o klappa på Max. Funkar här iaf när Ville blir lessen.



Själva har jag "fuskat" idag... sövde Vilgot i famnen... =) han va så trött o jag me...



Ha en trevli gkväll du med!

2008-06-13 @ 19:05:31
URL: http://majsanfilosoferar.webblogg.se/
Postat av: Tess

hoppas det går bra i egen säng! ha en fin kväll!

2008-06-13 @ 19:07:21
URL: http://leonitanova.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack sis! Ja han är då allt en hårig bebis ;-) Så farligt busig är han inte, så du kan komma hit utan att vara rädd. Går inte o naffsar i fötter o sånt som andra valpar verkar göra.



Hoppas plutten sover gott i sitt eget rum inatt! håller tummar

2008-06-13 @ 19:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback