Cash

Ja igår kom så skatteåterbäringen och det var en rejäl summa för min del så jag ska inte klaga. Men kan ju även säga att den är mkt välbehövlig i dessa tider då man inte får nå mkt pengar som föräldraledig. Så dem går nog åt fortare än tänkt.
Har spart undan en del så vi har tills i sommar om vi vill göra nå skoj då. :-)

Ringde precis Bvc om Max utslag och hon hade svårt att säga vad det kunde vara exakt. Max fick ju sprutor i onsdags och hade feber och hon sa att det ev kunde bero på det, men även att det kunde vara värmeutslag och ev allergiutslag. Så jag ska utesluta köttportioner och aprikos vilket jag gav han i fredags då utslagen startade.

Just nu ligger Max på sin flt omgiven av kuddar. Nyss satt han upp men nu har han lagt sig på mage och bökar runt där. Ser ganska roligt ut. Står väl inte på förrens han kryper iväg här för oss.

Nu ska jag gå och göra dag med Lilleman och med mig själv.
Ha en underbar dag nu i solen!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Va skönt med lite extra klirr!! Shoppa inte upp allt nu bara ;)

2008-06-04 @ 23:51:36
Postat av: Heidi

Du har inte ätit jordgubbar och sedan ammat då?

2008-06-05 @ 19:21:11
Postat av: Kuyferd

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback