Vilket uppvaknande!!

Vaknade imorse med jordens sendrag i vänster vad. For upp ur sängen som ett skott.. Eller hehe...ja så snabbt det går när man är lite otymplig då.
Vilket välkomnande till en ny dag.. :-D

Så vad ska man hitta på idag då??
Hmmm... ja jag blir nog bara hemma iaf, igår var jag på vift mellan 10:30- 14:00 så det ska bli skönt att bara vara hemma idag.
Tänk vad fort man blir slut nuförtiden. Så lite som behövs för att man ska känna sig trött.
Igår sov jag middag i soffan i nån timme och ändå hade jag inga som helst problem att somna igår kväll.. *ler*

Kanske att jag ska ta tag i att börja sy påslakanet till Bebben idag..??..
Ska iaf börja med att gå upp till min pysselhörna och slå in lite födelsedagspresenter och julklappar.
Skoj!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback