Shopping förmiddag!!

Ja det är vad jag ägnat min förmiddag åt. Begav mig till Köpis som precis alla andra. Men jag var ju där strax efter 10:30 och då hade inte så många hittat dit än. Skönt!!

Jag började med en tripp på IKEA och inhandla lite fler små allt-i-allo-småhandukslappar åt Bebben.


Köpte även en tvättkorg att ha nere i tvättstugan.
 
Dem två ihop så har man en mkt praktisk tvättkorg. Glömde köpa hjul till den så får ta det nästa gång.

Köpte även 3 st tidningssamlare att ha i våran nya hylla som vi köpte sist vi var där.


Så köpte jag även två lister som man sätter upp på väggen och ställer tavlor på.


Så nu ska vi få fint härhemma... :-D


Sen vart en genomgång av Köpis och det enda jag hitta där var en rouge, slingmedel och ett par snygga hängselbyxor åt Bebben.
Sen for jag vidare till Owe Jansson en sväng och där hitta jag en prickig fleecefilt åt Bebben och en löpare att ha på nya hyllan i datarummet.
Jo och så köpte jag två oljemålningstavlor, fast det är ej målat på dem utan jag ska fästa tyg på dem har jag tänkt.



Ja det var väl min shopping det i stora drag.

Börja nästan gråta inne på Owe Janssons idag förresten. Det kom en man och ropade högt i affären att en liten tjej vid namn Emma letar efter sin mamma. Mamman dök upp och när lilltjejjen återsåg sin mamma så börja hon stortjuta och jag nästan likaså... Haha!!! Jag sprang bakom en hylla och torka fort mina tårar och försökte lugna ner mig. Jag är hopplös!!!

Nu ska lillebrors presenter slås in och sen ska jag fixa lite mer härhemma har jag tänkt, om orken finns sen såklart.


Kommentarer
Postat av: Anna

Så du hittade en del på förmiddags-shoppingen, roligt! Och förresten, jag vann den 2:a väskan jag budade på oxå, kul å fynda..hehe!

Postat av: Nathers

Haha, lite känslig du :D

2007-10-20 @ 17:08:59
Postat av: Heidi

Haha.. ja du är hopplös =O) men otroligt söt

2007-10-20 @ 18:37:16
Postat av: M

håller med Heidi jag :)

2007-10-21 @ 13:29:34
URL: http://jack71.blogspot.com/
Postat av: Vemundnelly

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2008-10-06 @ 11:17:55
URL: http://vemundnelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback