Barnvagnen på plats!!

Igår inhandlade vi barnvagnen. :-)
Det vart en Cango Nizza Highline. En choklad-färgad.
Det var leveransfel på dem helsvarta som vi också funderat på. Så det vart en brun.
Men den är jättefin!!!

Jag har ägnat förmiddagen idag åt att sätta ihop den och det gick ganska smidigt.
Så har jag provbäddat med åkpåsen och det blir nog bra. Varmt o skönt om inte annat.. Hihi!!!
Det enda jag inte finurlat ut än är hur myggnätet ska sitta... *ler*
Men vet att jag läst i en tråd på ett forum förut att det var fler som undra hur det skulle sitta så jag får ta och leta upp den tråden så löser sig även det... :-D

  




Vi beställde även ett skötbord till badkaret och fick ett jättebra pris på det, annars hade vi tänkt köpt det begagnat.

Tvättbjörne basic




Sen köpte vi även en spegel att ha i bilen så man ser bebisen om man kollar i backspegeln.
Vi ska ju ha våran juvel i baksätet då det är airbag inkopplat i fram. Så då är en sån spegel mkt praktisk att ha.
Han som har affären hade en sån själv i sin bil som vi fick provsitta och kolla i och man såg ju bebisen jättebra.




Och en badbalja med urtappningsventil vart det och så köpte vi ett spjälskydd som är helvitt och 30 cm högt.

Så det vart en del grejjer. Men så fick vi bra priser också...

Kommentarer
Postat av: Linda

Kanon! Tyckte den chokladbruna vagnen var finast, ja iaf på bild! Ska bli kul o se den med egna ögon också, nu får ni öva lite där hemma nu då ;)

2007-10-02 @ 12:13:38
Postat av: sara

vad roligt (och skönt) att få handla så mycket fina saker!

Postat av: Heidi

Jättefräsig =O)

2007-10-03 @ 16:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback