Ultraljud

Idag var det så dax för ultraljudet som skulle visa om Bebben ligger åt rätt håll. Har sovit ganska dåligt inatt då jag varit lite smått nervös inför hur bebben ligger.
Men det var precis som det ska vara. Bebben låg så fint med huvudet nedåt och har även hunnit fixerat sig en del så nu var huvudet ruckbart dessutom. :-)
Känns skönt att slippa behöva vara med om ett vändningsförsök och ett ev kejsarsnitt.
Och idag är det 1 månad precis innan vi har BF. Känns underbart samtidigt som man är nervös... *ler*
Tänk att vi snart har våran älskade Bebbe här hos oss inom kort. Känns så overkligt!!!
Och vad tomt det kommer att bli i magen... Ingen som bökar omkring därinne nå mer...

Firade idag med att köpa världens största nalle till bebben i julklapp... *mys*

Kommentarer
Postat av: thessan

Har du varit på jobbet och handlat då eller??? tänkte eftersom vi har rea på jätte nallen kram

2007-11-13 @ 15:37:20
Postat av: M

Den där nallen blir nog populär!
Fast mig skrämde den rejält när den dök upp i köket :)

Postat av: Tina

thessan// Jajjemen på Jysk inhandlade jag den gigantiska nallen. Så mysig så!!!

M// Ja den skrämde mig hela dan också fast jag visste att den satt där.. *ler*

2007-11-14 @ 10:04:20
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback