Här är det...

varmt som bara den. Eller är det kanske bara min graviditet som spökar. Har den senaste veckan pustat härhemma och nästintill fått värmeslag. Stackars M han har frysit han.
Vi har nu värmefläkten igång och den har jag sänkt till 20 grader och dessutom stängt av två element här nere och vridit ner två på lägre grader och ändå håller jag på att flyter bort.
Just nu sitter jag i linne och knälånga mysbyxor utan strumpor och värmefläkten är avstängd. Jag flyter bort annars!! Haha!!!
Är det så här folk känner när dem kommer i klimakteriet kanske?? *ler*

Nu ska jag gå och kolla på fortsättningen av Idol....

Kommentarer
Postat av: Nathers

Haha, usch vad obehagligt att känna att man flyter bort. Men hellre det än att man fryser ihjäl :D

2007-11-10 @ 17:38:14
Postat av: Tina

Nathers// ja det är ju sant det iofs... *ler*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback