En snabb återblick

Sitter och kikar igenom lite gamla dagboksinlägg på Lunar. *ler*
På lördag är det precis 1 år sen min värld vändes upp o ner. Den dagen då min M tog kontakt med mig igen och precis ALLA känslor kom tillbaks. Dem dagarna jag fick så mkt bekräftat av min älskling. Hur stor hans kärlek till mig var. *glad*
Ja sånna saker ler jag stort åt, sen har det ju varit en hel del tuffa saker på vägen också. Bla det som hände i april förra året. Då en viktig peron i mitt liv gjorde ett val. Ett val som jag har svårt att smälta. Ett val som sårade något enormt.
Så har vi dagen då jag vart nerskiten av en mås bokstavligt talat. Haha!!! Jag o M låg fredligt på en filt en dag i maj och hade det trevligt när den prickade mig. Ja det sägs ju att det betyder tur om man blir träffad av en mås. Och tur det har jag verkligen fått iaf... Tur som fick min prins tillslut och är lyckligaste tjejjen i världen tillsammans med han... Älskar!!!!

Ja återblickar kan vara väldigt roliga och även jobbiga....

Nu så har vi bara 12 dagar kvar tills vårat äventyr börjar... en drömresa med min kärlek!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Bara för det, måste jag sätta mig o nostalgiläsa i din dagbok! *s*

2007-03-08 @ 16:51:50
Postat av: Tina

Linda// Hehe.. Hoppas du hitta nå skoj.. :-)

Postat av: Ragnaralma

Enjoy your website very much. Good job!

2009-09-17 @ 14:48:54
URL: http://ragnaralma.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback