Sötsugen!!!

Ja så var nu ledigheten snart slut. Back to work again tomorrow....

Har väl inte presterat alltför mkt på mina lediga dagar. Men har varit desto mer social.
Igår kom Heidi förbi före jobbet en sväng och vi prata bort ett par timmar.

Sen tog jag bussen in till Anna där jag vart bjuden på pannkakor och sen tog vi en prommis till Köpis. Strosade där en stund innan jag var illa tvungen att ta bussen till Sandviken. Är lite dålig förbindelse dit faktiskt. En gång i timmen bara.

Idag vakna jag inte förrens kl var 10 !!! Men efter lunch så gick jag och mötte upp Therese och så tog vi en vända på stan och fika lite och kika runt innan hon skulle börja jobba kl 16.

Sen har jag mestadels kämpat mot mitt sötsug. Skitjobbigt!!!
Idag börja jag tom grina för att jag inte får äta godis som jag vill.... Illa!!
Fast det är iofs veckan före mens också och då är jag ju extra sugen plus att jag är extra känslig. Dålig kombination!!!!

Har tröstat mig idag med att shoppa lite kläder fast jag inte ska. Men bara "måste-ha" kläder....

    




Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha, du är för härlig du! "Bara måste ha-kläder" :) Men de var fina iallafall!

Känner igen de där med sötsuget, förjäkligt! Man blir ju så knäpp innan mens med :/

2007-01-17 @ 00:49:57
Postat av: M

Tycker du var duktig igår! På dagen hade jag min godiskris o då var du lugn och sen blev det tvärtom *ler* Vi får kämpa på och jag lovar att du ska få belöna dig själv på lördag kväll även om det inte är helt den rätta "sluta-med-sötsaker-vägen" ;)

För övrigt är det från o med nu förbud för dig att titta i nån shoppingkatalog innan resan :)

Postat av: Tina

Linda// Jajjemen det var ju "måste ha" kläder.. *ler stort*

M// Jo jag måste få belöna mig själv då annars så dör jag av suget jag har...
Shoppingförbud.. ooopps!!!! ;-)

2007-01-18 @ 16:14:42
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Johnnyanastasia

Very interesting & professional site.

2009-11-20 @ 08:13:03
URL: http://johnnyanastasia.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback