röda tulpaner

Idag har det kommit ännu mera snö. =)
Sitter och väntar på att få gå till bussen som ska ta mig till jobbet.

Igår åkte jag in till Gävle och Sandra hämta upp mig vid station, så åkte vi till ÖB och inhandla en hel del Naturdiet för en billig penning.
Sen styrde vi vår kosa mot Köpis. Och där var det ju rea överallt!! Hjälp!!!
Men jag klara mig galant. Mest genom att bara gå förbi alla affärer. *ler*
Inhandla lite på H&M, men bara nödvändigheter!!!
Jag spar o spar så jag har råd att shoppa mer i Thailand istället... Jihooo!!!

Det enda "onödiga" jag köpte igår var en bukett med röda tulpaner. Men det kändes som att det skulle va så härligt att få ha en sån stå på bordet nu efter att all jul är bortplockad... =))

Imorse vakna jag av att min älskling kramade om mig. Trodde han skulle gå till jobbet då men såg att klockan bara var 05. Vi låg och prata och myste tills klockan var närmare 6:30 då vi toksomna igen båda två. *ler*  Underbart härligt att ha det så här bra!!! =))

Näe nu är det dax att gå och bylta på sig en massa kläder och bege sig ut.
Ha en skön fredagskväll!!!!

Pysss!!!

Kommentarer
Postat av: anki.

Det är helt sjukt va mycket det är med en barnvagn, som att köpa bil ju =) men det är ritkigt roligt också när man får köpa en massa (om man har pengar). V.20 nu så om en vecka har det gått halva tiden...konstigt!! för dig då, blir det nå smått snart kanske =) läste att ni skulle till Thailand, är så himla avis på det så usch, vill också!!

Postat av: Tina

Anki// Ja jag kan tänka mig att det är som ett bilköp nästan. Puh!!!
Oj vad tiden går fort då, står väl inte på förrens du har den lill* i din famn. *mys*
Jodå det blir nog nån liten för oss också inom kort.. ;-)
Ja Thailand ska bli underbart!!! Få ligga i skuggan och höra havet samtidigt som man får en skön helkroppsmassage för en sisådär 40 kr.. hihi!!!

2007-01-16 @ 21:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback