Mitt sundare liv

Mitt nya liv har börjat... mitt sundare liv...
Igår var första dagen och den gick bara bra. Har börjat skrivit en hälsoblogg för min egen skull där jag skriver ner vad jag äter och motionerar.
Det är min kära sambo som inspirerat mig att börja. Han tog tag i sitt sundare liv 2 veckor före mig. Men nu är det dax för mig också....

Så nu är det havregrynsgröt som gäller på morgon. Det är inte så äckligt som det låter. =))
Godis är tabu och jag får endast äta litegranna på en helgdag.

Snön är här för att stanna ett tag nu iaf. Fast igår var det värsta stormen... Men precis till att jag skulle köra hem från jobbet igår kväll så avtog den. Tack o lov!!! Men halt var det kan jag lova!!

64 dagar kvar till Thailand!!!!

Strax kommer Heidi hit på besök en stund innan hon ska åka och jobba.
Sen ska jag förmodligen träffa Anna en sväng idag också. Var längesen nu.

Näe dax att göra klart härhemma!!!!






<3 <3 <3 M <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Nathers

Åh, havregrynsgröt är faktiskt jättegott :)

2007-01-16 @ 13:05:04
Postat av: Tina

Nathers// Jasså du käkar det du också??? *ler*

2007-01-16 @ 21:30:43
Postat av: Toralba

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback