Lite snö idag

Åhh idag så har det kommit lite snö ute.. *glad*

Ja jag är lite tokig kan en del tycka men jag gillar faktiskt snö när det är vinter. Längtar lite efter när man får egna barn och kan åka till en rolig backe och åka lite pulka och sitta och mysa i vintersolen med envarm  kopp choklad och limpmackor med ost på.. Mums!!!
Ska bara få min älskling att börja gilla vintern lika mycket som mig också... =)

Idag har jag ledig dag. Skönt!!  Igår mådde jag inge vidare och hade förmodligen lite feber på jobbet. Kvällen tillbringades i sängen för min del igår. Men så mår jag ju bättre idag också.
Ska åka in till Gävle och träffa Sandra idag. Var ett tag sen vi träffades på tu man hand. Blir nog en hel del reseprat. Då hon o Patric åker till Indien i mars och jag o Mattias åker till Thailand i mars..
Så nån shopping blir det inte av idag för min del iaf.. Var länge sen jag shoppade nu. *ler*
Men det är spara spara spara som gäller nu!!! Men det är helt klart värt det!!!



Har väl inte mått så bra inombords den senaste veckan pga vissa saker. Har funderat en del och jag lär nog ta tag i att gå och prata med nån. Har sagt det flera ggr men har svårt att komma till skott. Men jag vet att jag skulle må så mycket bättre om jag får bearbeta allt jag varit med om och all den ilska jag bär på inom mig. Den pockar ofta på och vill ut. Jag är en ganska trasig människa inuti även om det inte syns utåt. Men att sätta upp fasader är jag expert på vid det här laget. Allt för att överleva.

Är jätteglad att jag har min M vid min sida och att han inte är den som ger sig i första taget. Han finns där och lyssnar o stöttar när det är som jobbigast. Men det är svårt att släppa in nån när man tidigare gjort allt som står i ens makt för att inte visa vad som finns därinne. Men sakta men säkert öppnar jag mig mer o mer och han finns kvar ändå. Det får mig att gråta av glädje......

Näe nu är det dax att gå och göra sig klar här för en ny dag

På återseende.... ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda

När man har samma dåliga erfarenheter så vet jag ju hur du känner o mår. Finns här för att vädra tankar o ilska, men jag vet ju att det är bra även att prata med utomstående om saken med. Men de är ju det, svårt att komma till skott o be om hjälpen.....

KRAM! KRAM! KRAM!

2007-01-11 @ 14:38:26
Postat av: Tormodirmelin

NICE AND WONDERFUL SITE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback