Längtan

Jag längtar såååå tills det är dax att få åka till Thailand med älsklingen.
Längtar efter att få ligga på kritvita stränder och lapa massa sol. Längtar efter att få njuta av den fina natur som finns där. Turkost vatten och hav så långt ögat når....
Få sitta på en mysig restaurang  på kvällarna och äta en god middag och inta en öl eller två... *ler*

Glömma allt vad jobb heter. Glömma verkligheten för ett tag och bara njuta av paradiset. Det ska bli underbart!!!!!

Ja nu är det inte alltför långt kvar innan drömmen blir sann..... 56 dagar idag, mindre än 2 månader!!! Och jag har inte packat ett dugg än.. hihi!!!
Men om en vecka eller så ska jag då tvinga med mig älsklingen ner i källaren och hämta upp mina sommarkläder så jag kan planera packningen lite bättre.... =)))

Det ska va gött att leva!!!!   =))))


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh, jag blir så avundsjuk :D Vet att du kommer att ha det riktigt gött där på de kritvita stränderna, men skänk en liten tanke till lilsis som är kvar i iskalla Sverige och pluggar tills hon svettas ;)

2007-01-23 @ 13:44:54
Postat av: Anna

Förstår att du längtar till paradiset!!! Låter så himla underbart å fantastiskt =).

Jag skulle oxå vilja, så jäla less på att jag är så förbaskat flygrädd å inte vågar *morr*

Postat av: Linda

Ja den där resan är ni verkligen värda, förstår att ni ser fram emot den. Thailand är verkligen speciellt!

2007-01-23 @ 21:55:51
Postat av: Tina

LillSis// Klart jag ska tänka på dig när stackars du får vara kvar härhemma och råplugga.. Kanske kan trösta henne med att det kanske finns nå fint å handla åt henne i Thailand.. =))

Anna// Jobbigt för dig att du är så flygrädd. Jag är ju lite rädd jag också men inte så som du är. Hoppas du kan komma över din rädsla så du också kan få njuta av dem underbara stränderna.

Linda// Ja det ska bli ljuvligt. Hoppas ni kommer iväg på en sån här resa inom kort också.

2007-01-25 @ 09:05:07
Postat av: M

Vi ska inte packa nåt förrän sista veckan så du vet ;) Nädå jag vet att du vill börja i hysterisk god tid så klart du får det men jag ska väga dina väskor för vi ska inte ha med mycket så det så! ;) Längtar jag också att få göra den här resan med just dig! kram

2007-01-25 @ 11:41:22
URL: http://jack71.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback