Utv.samtalet

Oj vad ett utvecklingssamtal kan ta musten ur en.
Var helt färdig när jag klev ut från rummet vi satt i. Jag fick ur mig en del av det jag gått o haft inom mig i dessa 4 år jag jobbat där. Om en person som "trampat" på mig ett X antal ggr. Säkerligen utan att själv tänka på det vissa ggr. Men far man fram som en ångvält så plöjjer man ju oftast ner ett par på vägen om man inte ser upp. Man måste tänka sig för ibland innan man kväker ur sig en massa.
Men jag kan ju säga att jag har utvecklats till en starkare människa genom allt det här som varit. Och hon sätter sig inte på mig igen. Glöm det!! Och dem vibbarna sänderna jag ut till henne också och jag vet att hon känner av dem många ggr.
Jag trivs på mitt jobb i det stora hela och det är viktigt. För hur skulle det annars vara att varje morgon vakna med en stor klump i magen för att man ska gå till jobbet. Näe så kan man inte gå en längre tid då går man in i väggen tillslut.
Men jag känner på ett vis att det är dax för mig att röra på mig. Dem där 5 åren har snart gått som min chef pratade om på det allra första utvecklingssamtalet. Då hon trodde att jag inte skulle jobba kvar om 5 år. Att jag antingen pluggade eller att jag jobbade med nå helt annat. Hon kan ha rätt... *ler*

Nu är det dax för sängen o Veckorevyn.. :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra att du vädrar dig lite om stämningen, må vara nyttigt!

Och jaaa, jag får äran o mysa med lillasyster i helgen. Hon frågade om hon fick komma hitöver så, vi ska över till Valbo förmodligen på Söndagen så är du/ni har tid så kan vi ju hälsa på innan! Sen skjutsar vi nog hem henne till Bollnäs igen efter Valbotrippen.

Postat av: Tina

Linda // Jaaaa det vill jag!!! :-)
Kanske jag kan hänga med er till Valbo också o kika..

2006-09-27 @ 10:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback