Surströmming...

Hur kan man tycka surströmming är gott??? Ja det kan man fråga sig.
Var surströmmingslunch på jobbet idag och jag höll på att kräkas när dem öppna burkarna.. Urk!!!!
Men pensionärerna tyckte det var trevligt så det är ju det som är huvudsaken... *ler*
Var en av dem som höll ett tal till oss personal och berätta hur bra dem hade det hos oss och hur glada dem var för att vi ordna det Lilla Extra i deras vardag med olika fester och trevliga stunder.
Var jätte roligt att höra och jag vart väldigt rörd.. =)

Nu ska jag gå o mumsa på lite kvällsfika här som min underbara kille har gjort iordning till mig...
*lovely*



Kommentarer
Postat av: adnillen/Linda

åh så mysigt med kvällsfika!

2006-09-04 @ 22:59:21
Postat av: Anonym

Jag håller med! Aldrig för sent för en kvällsfika *ler*. Hoppas allt är bra med dig och M! kramkram!

2006-09-05 @ 13:51:35
Postat av: Louiskristin

Hi, nice site! Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback