Ögat spökar

Nu har man äntligen kommit igång med träningen igen. Underbart!!
Man känner sig som en helt ny människa när man har tränat.
Idag är det dax igen för ett boxercise-pass om allt går som jag vill.

Har ju haft lite problem med ett öga och inatt när jag vakna så var det värre. Har som en dimma över ögat och ser inte som jag ska. Otäckt!
Kontakta hälsocentralen igen och fick idag en akuttid vid 13 för att kolla upp ögat. Hoppas verkliegn att det inte är nått allvarligt eller att det blivit nån skada eller nått.
Så det blir till att ta bussen in till Gävle för nån bil kan jag inte sätta mig i så här. Sen skulle M komma o hämta mig.

Igår var vi på vånings möte uppe i Hemlingby. Vi satt i ett av konferansrummen där, chefen o gruppchefen gick igenom lite angående utvecklingssamtalet vi ska ha och en del om ekonomin och även lite andra roligare saker.
Som att vi ska få gå på Fjärran Höjder på relaxen i oktober nångång och det bästa av allt.. Vi ska få gå på Wallmans salonger när dem kommer till Gävle i november.. Lite kul!!! =))
Det är många fördelar att jobba privat.. hihi!!!
I julas fick vi ju gå på Julgalan och det var underbart roligt!!!
Men på mötet igår så sa alla att den "lilla svarta" fick stanna hemma denna gång för min del. *ler*
Nu när jag har pojkvän o ska bli sambo..  hihi
Och jag håller med dem.. Jag har hittat min prins redan =))

Näe nu ska jag ta o göra mig klar här så jag kan ta en buss in till Gävle strax.

Håll en tumme för mig nu!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas de går bra idag!

2006-09-14 @ 11:23:25
Postat av: Anna

Håller en tumme ja mä!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback