New things!!

Ja så var snart den här helgen över också. Det går så fort!!
Ibland önskar man att man kunde stanna tiden för en liten stund. Men nu går ju inte det tyvärr.
Så det är bara å hänga med...

I helgen så har jag i stort sett bott i Sandviken. I mitt nya hem.. =)
Vi har vart på IKEA igen och inhandlat ett nattduksbord och en till badrumshylla. Men dit tänker jag inte åka igen iaf en lördag förmiddag. Shit vad folk!!
Så ska vi dit så får det bli på en vardag kväll nästa nångång. Ska ju inhandla en till byrå att ha sovrummet. Så nu kommer vi att få det så fint så.. *ler*
Var även in på Owes o inhandla likadana nya handdukar.
Det är så roligt och få inreda ett hem tillsammans med nån.. *glad*

Just nu håller Mattias på å donar o grejjar härhemma och stuvar om i lådor o skåp. Så nu blir det ordning o reda iaf o mer plats till mina grejjer å.. ;-)

Idag blir det en tur upp till Bollnäs och hälsa på LillSis. Se hur hon kommit iordning i sitt nya hem.
Man saknar ju henne en hel del nu när hon bor däruppe. Men hon är ju inte superlångt borta direkt heller och sen så finns ju både internet o telefoner...

Nu ska jag gå o hjälpa min kära här med garderoben.
Ha en toppen dag!!!


Kommentarer
Postat av: Geirtanja

Interesting site. Worth the visit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback