My car is back....

Hej o hå!!!!!
Var ett tag sen jag skrev här. Har haft en del att göra och så har jag ju jobbat en massa. Skönt att veckan snart är slut. Ledig även denna helg. Rena rama lyxen!!!

Så vad har hänt sen sist då??

* Har fått tillbaka min bil.. Jippie!!
* Har blivit av med min säng. Pappsen som köpte den.
* Fått nån förkylning som satt sig på balansen på nå vis. Drygt!!
* Blivit ännu mera kär..  <3 <3 <3

Ja det var väl det som hänt i stora drag.

Idag så kommer Anna hit en sväng o hälsar på mig. Skoj!!
Det ekar ganska tomt härhemma nu sen sängen försvann. Men nu så är ju en sak ur världen iaf. Bara resten kvar.. *ler*
Har satt ut annons på blocket idag om min stereo, så får se då om nån vill köpa den. *hoppas*
Det är iaf en kanonbra stereo så dem som tar den kommer garanterat bli nöjd.  =)

Jag längtar nu tills jag o Mattias har allt på plats och kan börja leva vårat samboliv på allvar...
Men det är ju en rolig tid framför oss nu då vi ska försöka komma ense om hur vi vill ha allt.. *ler*
Men det ska nog inte vara några problem, vi vet ju i stort sett redan nu hur vi vill ha det så...

Får se om vi orkar sätta upp badrumshyllan i helgen. Jag har funderat lite och tycker att vi ska inhandla en till och ha ovanför. Ska framföra det till min sambo och se vad han tycker.. =)

Näe nu ska jag ta o se vad som kan tänkas ätas om en stund här....
So long!!!







Kommentarer
Postat av: Henninggina

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback